Balíkový servis

Chcete využít mých služeb, ale máte to daleko? Nově můžete využít služby balíkový servis.

 

l

Průvodní dopis

Napište průvodní dopis. Uveďte v něm co možná nejvíce potřebných informací a jakou závadu požadujete odstranit, nebo jak se projevuje (například: „Při otevírání notebooku problikává displej, prosím o zjištění příčiny a opravu“). Dále v dopise uveďte kontaktní údaje, nejlépe telefon, a zpáteční adresu.

Zabalení a odeslání

Váš HW společně s průvodním dopisem důkladně zabalte. Doporučuji zabalit do kartonové krabice a bublinkové fólie. Dobře ale poslouží i zmačkané noviny. Na balík uveďte adresu příjemceitfix.cz
Libor Kovář
Jehnědí 100
562 01 Ústí nad Orlicí
a nezapomeňte uvést i Vaši adresu odesílatele. Pak už jen stačí odeslat, vámi vybraným přepravcem.

w

Budu vás kontaktovat

Jakmile HW dorazí, bude dle průvodního dopisu zjištěna příčina problému. Poté budete kontaktováni, s návrhy řešení a případné odsouhlasení ceny servisu. Servis bez vašeho souhlasu nebude zahájen. V případě odsouhlasení započne oprava.

Doručení zpět

Jakmile bude oprava dokončena (nebo pokud nebude oprava odsouhlasena), bude HW důkladně zabalen a zaslán zpět dobírkouVýše dobírkové částky = cena opravy + poštovné, dle ceníku přepravce. jako pojištěný balík na vaši adresu. V balíku naleznete společně s vaším hardwarem také fakturu za provedené úkony.