Během posledního týdne byl zaznamenán už druhý případ nevyžádaných e-mailů, které jsou cíleny na uživatele České spořitelny. Podvodníci se prostřednictvím phishingových zpráv snaží vylákat z důvěřivců přihlašovací údaje k internetovému bankovnictví, varovali zástupci banky.

 

Na podvodné zprávy, ve kterých podvodníci tvrdili, že „zjistili neobvyklou aktivitu v internetovém bankovnictví“, upozornily Novinky.cz už minulý týden. [celá zpráva]

Nově to kyberzločinci zkouší znovu, ale používají jinou taktiku. „Dosáhli jste maximálního počtu neúspěšných pokusů o přihlášení. Pro Vaši ochranu je přístup k on-line službám uzamčen,“ tvrdí v nevyžádaném e-mailu.

Pokud chtějí uživatelé přístup k internetovému bankovnictví obnovit, musí kliknout na přiložený odkaz a do internetového bankovnictví se přihlásit. A právě na to počítačoví piráti čekají, protože odkaz ve skutečnosti nevede na službu Servis24. „Podvodníci se prostřednictvím podvodné zprávy snaží vylákat vaše přihlašovací údaje na podvodné přihlašovací stránce,“ varovali zástupci České spořitelny.

Celý článek: Podvodníci si vzali na mušku klienty České spořitelny. Zkoušejí to přes e-mail – Novinky.cz